Pregătirile pentru ediția următoare a Summitului global de conducere care se va organiza în România sunt în plină desfășurare, fiind demarate de câteva luni. În această ediție, Summitul se va desfășura în 6 localități, Iașiul fiind cea mai nouă zonă atinsă de Summit. Datele evenimentelor sunt:
Cluj-Napoca, 4-5 noiembrie
Hațeg, 25-26 noiembrie
Timișoara, 25-26 noiembrie
Iași, 13-14 ianuarie
Oradea, 20-21 ianuarie
București, 3-4 februarie
În acest an așteptăm peste 1100 de participanți în cele 6 locații, participanți care vor fi expuși la 2 zile de instruire în conducere, conținutul fiind asigurat de vorbitori ca: Bill Hybels, Melinda Gates, Alan Mulally, T.D. Jakes, Horst Schulze, Dr. Travis Bradberry, Erin Meyer, Wilfredo De Jesús, Patrick Lencioni, Chris McChesney, Danielle Strickland, Jossy Chacko și John C. Maxwell.
Anul 2016 reprezintă începutul unui plan de dezvoltare care se va întinde pe câțiva ani, perioadă în care ne propunem creșterea numărului de participanți și de locații unde să se desfășoare Summitul, urmărind în același timp descentralizarea execuției acestuia, acolo unde acest lucru este posibil.
În prima jumătate a anului, pe lângă evaluări, execuții bugetare și discuții de setare a activității în noul an, echipa națională a Summitului a călătorit de 2 ori la Iași, unde s-a întâlnit cu un grup de oameni de influență și, apoi, cu persoane cheie care vor fi implicate în organizarea primei ediții a Summitului în această parte a țării. Au fost vizitate mai multe săli din oraș și a fost aleasă sala Casei de cultură a studenților, o sală modernă, care întrunește condițiile necesare organizării unui astfel de eveniment.
Tot în acest an suntem în discuții pentru organizarea unei ediții speciale a Summitului, orientată pe oameni de afaceri, în Oradea.
Fotografiile din articol sunt de la sesiunea de pregătire a Summitului, desfășurată la Iași.